Think på føttene

De siste ukene har jeg vært så heldig å få teste ut noen fantastiske sko som vi selger i butikken. Skoene er fra Think, et østerisk skomerke som har fokus på design og komfort. Skoene er kjempelekre, men laget for å være gode å gå med. Det betyr at alle skoene er litt oppbygd, fordi det er godt for rygg og bein, men hælen er aldri høyere enn 3 cm, fordi det verken er godt, eller sunt. Alt skinn som er i kontakt med huden din er farget med naturlige farger, uten skadelige stoffer.

Hvite sko

Vi har valgt ut 10 lekre design for sommeren, og hvis dette slår an, lover vi at skoene skal bli fast inventar hos oss. Flere av designene er laget med uttagbare såler, sånn at du kan sette inn dine egne, spesialtilpassede såler, om du har behov for det.

Sorte sko

Så tenk litt på føttene dine og kom innom og prøv et par da vel. Vi har dem både på Gran og Grünerløkka.

Sandaler

… fine skoene…

3 kommentar

  1. Jeg er SÅ fornøyd med mine sko – alle tre parene jeg har invistert i. Gode å gå i og vakre å se på.

  2. Så flotte de var. Kanskje noe for meg, som er litt mer enn gjennomsnittlig kresen på hva jeg tar på bena.

  3. Absolutt. Du får ta deg en tur 😉

Legg igjen en kommentar