Hundedilla

I forrige uke la jeg ut en post om hvordan mange hunder er glade i varmen fra alpakka. Sjefen min, Kari, sendte meg en e-post med bilder av hennes to hunder: Bamse og Gira. Jeg tenkte jeg skulle legge de også ut her.

Våre hunder har alltid vært veldig glade i alpakka, spesielt luksusdyret Gira, som ikke lenger er blandt oss. Her er hennes favorittpute i BabySilk, hun tok nemlig ikke til takke med hva som helst. Oppskriften er fra boka «Strikk en reise til indre ro». Bamse derimot, har mer enn nok pels selv, men han tar seg en lur hver ettermiddag på alpakkafellen som ligger foran peisen.

Gira på puta si

Bamse i snøenTusen takk Kari.

2 kommentar

  1. Jeg holder med hundene – alpakka er best!

  2. Hei, jeg ønsker å få kjøpt oppskrift på den fine genseren til whippet. Noen som kan hjelpe meg?

Legg igjen en kommentar