Eventyrlige banderoler

Har du lest på en av våre garnbanderoler i det siste? Da tenker jeg ikke på fargenummeret og innfarvingen som står på utsiden av banderolen, men det som står på innsiden.

I fjor var vi så heldige at studentene ved reklamestudiet på NKF ville gjøre et prosjekt for oss. De skulle hjelpe oss å skaffe faddere til Mirasolprosjektet, og på to uker kom de opp med en masse ideer.

En av ideene var å fortelle eventyret om Du Store Alpakka på innsiden av banderolene. Vi syntes det var kjempemorsomt, så jeg satte meg ned og skrev et lite eventyr til hver av garnkvalitetene våre. Nå har vi endelig begynt å få de nye nøstene ut i butikker over hele landet, så neste gang du handler garn fra oss kan du ta en titt og se om det står en liten historie der.

De nye nøstene kommer til å dukke opp litt etter litt, så vær tålmodig om du ikke skulle finne noen av dem ennå.

Takk igjen til studentene på reklamestudiet for massevis av inspirasjon. Dere er gode!

4 kommentar

  1. For en søt idé! Dessverre var det ingen historie på Sterk-nøstene jeg kjøpte i går, men jeg får bare strikke videre…

  2. Tøft! Er det noen tanke om at det deilige alpakkagarnet kommer hit til sverige? jeg innfører en del over grensen til eget bruk, fordi det er vanskelig å få tak i så bra kvaitet og kløfri ull her i akryl-land!
    hilsen den svenske ullmisjonen
    http://www.farogsonn.blogspot.com

Legg igjen en kommentar

