SUPERFINALE

Du har kanskje ventet på det? Vel nå er dagen endelig kommet. Det er SUPERFINALE i vår store JUBILEUMSKONKURRANSE. Her har vi samlet vinnerene fra Ukesfinale 1, 2, 3 og 4, så du kan stemme på din favoritt. Hvilke av disse prosjektene synes du er mest kreative? Hvem fortjener å vinne et luksussett av våre nye Spectra strikkepinner? Du avgjør. Legg igjen din stemme, så kårer vi vinneren mandag formiddag.

Fra Ukesfinale 1: Birthe P

Fra Ukesfinale 2: Annepålandet

Fra Ukesfinale 3: Karin Hege Ødegård

Fra Ukesfinale 4: Gunvor Melsom

Lykke til.

9 kommentar

  1. Alle finalistene har flotte produkter, men jeg likte så godt den jakkakompinert med pulsvarmere. 😉

  2. Flotte produkter…
    Men jeg syns de lange blomstrete vottene va spesielle og fine.

  3. Det var fine produkter, men jeg personelig syntes at de lange blå vottene med blomster utmerket seg. De er friske i fargen og jeg fikk lyst til å ta dem på meg å føle meg frech i alpakka ull;D

  4. Virkelig vakre plagg. Jeg synes de blå vottene med fargerike blomster utmerket seg spesilet, og var friske, moderne og fristende å bruke. Det var virkelig noen votter jeg fikk utrolig lyst til å bruke! Jeg hadde følt meg veldig bra med de vottene! Lykke til, Gunvor! 😉

  5. De blå vottene til Gunvor er bare helt fantastiske;-) Pene og praktiske!

  6. Takk til dere som likte vottene:-)

  7. […] av SUPERFINALEN er kåret! Posted on 22. februar 2010 by Kaja Marie Da er vinneren av SUPERFINALEN kåret. Vi har fått nesten 250 stemmer, og deltakerne har fått omtrent like mange stemmer hver. […]

  8. Grattis til vinneren 🙂
    Det var artig å få være med i konkurransen :))

  9. […] er vinneren av SUPERFINALEN kåret. Vi har fått nesten 250 stemmer, og deltakerne har fått omtrent like mange stemmer hver. […]

Legg igjen en kommentar

