Diamantsokker

Idas diamantsokkVåre forhandlere designer stadig vekk egne, flotte oppskrifter i garnet vårt. Denne gangen har vi fått en hyggelig e-post fra Janne Grethe, daglig leder hos Idas. Hun har laget en sokkeoppskrift i Sterk som hun gjerne vil dele med leserne våre.

– Jeg gledet meg kjempemye til å motta Sterk, og da jeg fikk første pakke satte jeg i gang med et par sokker. Det skulle egentlig bli et viftemønster, men jeg hadde hverken mål eller mening, så det gikk ikke helt etter planen. Men sokkene ble kjempefine likevel, og mønsteret ligner litt på diamanter, sier Janne Grethe.

Takk til Idas for inspirasjonen. Oppskriften finner du her.

Én kommentar

  1. De så gode ut.. Og den sauen så også passe bra digg ut:)

Legg igjen en kommentar

