Tirsdagsstrikkeklubben

Stella og Marie strikker på TirsdagsstrikkeklubbenTirsdagsstrikkeklubben starter opp igjen tirsdag 1. september og i den anledning ønsker vi å lage en plan for temaene vi skal ha utover høsten. Det blir totalt 8 kvelder med tirsdagsstrikkeklubb denne høsten og vi vil gjerne holde et miniforedrag/-workshop hver gang. Har du forslag til nye tema? Vil du ha en reprise av noe vi gjorde forrige sesong? Eller er du en kløpper på en teknikk og kunne tenke deg å holde en innledning selv? Gi oss beskjed da vel. Alle forslag mottas med takk.

2 kommentar

  1. Hei hei! Kunne godt tenke meg reprise på montering av gensere o.l. Og så kunne jeg godt tenke meg å se tvebåndsstrikk demonstrert, hvis noen kan det. Rekker vel ikke å lære det på en kort kveld, kanskje, men det kunne vært gøy å SE hvordan det gjøres.

    • Takk for innspill Anne. Jeg har notert ønskene. Montering skal vi få til, og jeg skal gjøre det jeg kan for å få noen til å demonstrere tvebåndstrikking. 🙂

Legg igjen en kommentar

