Ut på tur og så videre

AlexHei hvor det går. Om to dager setter store deler av Du Store Alpakka (med venner) nesene sine mot Peru. Vi skal besøke samarbeidspartnerne våre, og ikke minst skolen vi har bygget. Jeg har aldri vært i Peru, og heller aldri reist på en så lang tur, så jeg trenger vel kanskje ikke å si at jeg gleder meg som en unge?

Uansett: Jeg lover å legge ut bilder og skrive noen linjer når vi har tilgang på internett (kameraet er selvfølgelig pakket, og et 8Gb-minnekort sånn for sikkerhets skyld). Butikken i Oslo kommer til å gå sin vante gang, og tirsdagstrikkeklubben har to av mine fantastiske kollegaer, Stella og Marie, lovet å ta seg av.

Og ikke glem: Når vi kommer hjem blir det temakveld. Jeg skal vise bilder fra turen og fortelle om skoleprosjektet. 🙂

Én kommentar

  1. God tur!
    Gleder meg til temakveld!

Legg igjen en kommentar

