Motevisning og besøksrekord

Igår hadde vi motevisning på Jaren. Vi var 13 stykker med stort og smått som stilte opp og viste frem klærne, og hva gjelder antall besøkende så tror jeg det var mellom 50 og 100 stykker der. Det var kjempegøy og alle var veldig flinke. Tuuusen takk til alle dere som stilte opp, og tommelen opp til Linn som tok initiativet til å gjennomføre dette. Jeg håper på å få noen bilder i løpet av dagen, og skal oppdatere posten med dem, så snart jeg har dem.

Trine kledd i Pernille og Petra

Trine kledd i Pernille og Petra

Robert v-halsgenseren Ulrichsen

Robert med v-halsgenseren Ulrichsen

Per med genseren Tørrdal

Per med genseren Tørrdal

Linn i den flotte Petronella-genseren

Linn i den flotte Petronella-genseren

Kaja Marie med jakken Frida og Linn-bukser

Kaja Marie med jakken Frida og Linn-bukser

2 kommentar

  1. Jeg synes dette bildet var så flott av deg Trine! WoW! 🙂

  2. Ja, akkurat det samme tenkte jeg også når jeg så det!!!

Legg igjen en kommentar

