JIPPI NYHETER!

Nå er det håndmalte garnet, de nye vakre fargene i The Mirasol Collection OG Maskerader 8, med oppskrifter til det håndmalte garnet, endelig på vei ut i butikkene. Vi har fått tre digre kartonger til butikken vår i Oslo i dag, og Stella er i full gang med å pakke ut og omorganisere nedi den store garnkjelleren vår.

Jeg har forelsket meg helt i den håndmalte BabySilk-kvalitetene, så jeg gleder meg til å gå i gang med et lite prosjekt der også :p

Vi får håndmalte farger i alle våre vanlige kvaliteter, og når vi sier håndmalt, så mener vi håndmalt, bare les denne artikkelen, så forstår du hva det betyr 🙂

Ikke bare er Maskerader 8 snart på plass, men Maskerader 9 går i trykken før helgen, så den kommer snart i en butikk i nærheten av deg den også. Dette er et barnehefte, med masse fine klær til høst- og vinterbarn. Og med masse flotte bilder av noen helt fantastiske barn. Hvis ikke dere får lyst til å strikke av dette store gliset, vel så vet ikke jeg.

God strikkehøst, folkens! Hihihi.

2 kommentar

  1. Venter i spenning på det håndmalte garnet jeg også. Det er bestilt, og ligger klar til publisering i nettbutikken. Hadde et bitte lite håp om at jeg skulle ha det i hus til kveldens strikkeklubb, men det gikk ikke. Vel, da har jeg noen godbiter og fristelser til tirsdag om to uker.
    Venter også i spenning på maskerader nr 9. Jenta på forsiden er bare helt nyyyyydelig. Skal vel være glad jeg ikke har blitt bestemor 🙂 Den dagen det skjer, tror jeg jeg må be om et nytt liv som blekksprut, – eller i hvertfall lære meg å strikke med tærne 🙂
    Dere er utoooolig flinke.

  2. Tusen takk for all skryten. Vi hadde strikkeklubb selv her i går og det var nok noen som falt pladask for det nye garnet. Det skal nok være like rundt hjørnet hos deg også 🙂

Legg igjen en kommentar

