Kurshøsten er over oss

Nå er datoene for høstens kurs klare:

  • Vi begynner med nybegynnerkurs i strikking. Dette går over 6 onsdager og begynner 20. august klokken 18.00-20.00
  • Deretter setter vi igang med et videregående kurs i strikking. Dette går også over 6 onsdager og begynner 8. oktober
  • Sist, men ikke minst skal vår fantastiske nye medarbeider, Stella Marie, holde kurs i hekling, pjoning og hakking. Annenhver tirsdag fra og med 9. september. Dette går også over 6 kvelder fra 18-20.

Alle kursene koster 200,- per kveld, eller 800,- dersom du melder deg på hele kurset. Gjør du det får du i tillegg 10% rabatt på alle varer i butikken så lenge kurset varer. NB: Kursavgiften inkluderer ikke garn og utstyr.

Stella Marie har forresten også debutert som designer. Hun har hakket et sett med skjerf, pulsvanter og pannebånd i sort og blåmelert Misti. Det ble kjempefint og kommer i det Maskerader-heftet hvor vi har fokus på håndmalt garn, i løpet av høsten.

Sist, men ikke minst må jeg nevne at vi skal ha en strikkeklubb i butikken denne høsten. Vi begynner 2. september fra 17-20 og har klubb annenhver tirsdag. Jeg kommer tilbake med mer informasjon når det nærmer seg.

På nettsidene våre finner du mer informasjon om kursene våre.

2 kommentar

  1. Gratulere med ditt første design Stell, håper det blir flere, det ser kjempefint ut!!!
    Kanskje du kan lære meg å hakke, jeg hakke peiling!!!

  2. Du får komme på kurset da vet du, Kari. Det skal i hvert fall jeg ta meg tid til 🙂

Legg igjen en kommentar

