Foto i regnværet

I dag er jeg på Gran, og her regner det. Ikke akkurat det morsomste været å våkne til når målet for dagen var å ta de siste bildene til neste sommers katalog. Ja, du leste rett. Vi er godt i gang med arbeidet for neste sommers katalog, og selv om det er en god stund før dere vil finne den i butikken så kan dere glede dere. Den blir helt fantastisk. Ikke minst takket være regnværet i dag. Det gråe været har gjort sitt til å lage en utrolig flott stemning i noen av bildene.

Dette bildet er tatt på Skutelandet her på Hadeland for bare et par timer siden. Modellen holdt på å ramle på hodet ut i vannet, men det ble ganske tøft når kjolen flyter rundt henne. I denne utgaven av Maskerader kommer det til å være mange plagg i T’ika og BabySilk.

Sommerkatalogen er ikke den eneste vi jobber med om dagen. Bare i høst kommer det fire kataloger. En av dem er med det nye håndmalte garnet som vi lanserer om bare noen få uker. Vi bestemte oss etter at det håndmalte Faerytale-garnet fikk så stor suksess, at vi skulle lage håndmalt garn i alle kvalitetene våre. Det er kjempefint både i hele plagg, eller bare som en effekt. Dessuten er det ganske utrolig å tenke på at hvert enkelt nøste er malt for hånd.

2 kommentar

  1. Hei på dere i natten. Kl er 0300, og jeg har endelig litt tid til å surfe 🙂 Så gøy å få innblikk i nye ting som er på vei. Gleder meg allerede jeg også. Ikke minst til flere «norske» design i Tika. Liker egentlig ikke så godt bomull, men dette garnet er fantastisk og også veldig fleksibelt på strikkefasthet. (Selvfølgelig ikke til forkleinelse for baby silk, som er noe av det deiligste jeg har hatt på kroppen)
    Nå tar jeg kveld. Stikker innom igjen litt senere

  2. Hei, takk for tilbakemeldingen. Det er alltid morsomt å høre hva dere synes. Jeg har nok BabySilk som personlig favoritt jeg også, men hver garnkvalitet til sitt bruk. Jeg er kjempeglad for at vi har fått et «eget» bomullsgarn. 🙂

Legg igjen en kommentar

